Quoting atle-mj, reply 6yes they told me on mirc , can say i agree in thos rules, take an artist for an artist and a mod for a mod, a masterskin shud be a masterster skin and not a moderator skin, tho alot of the moderators are darn good at this juge the master skins out from looks and work used to make them is mt point of view.
and yes i want to sell it , and if i cant sell it here ill just sell it on mycraft store
For å oppnå master status her krever mye hardt arbeid og innsats fra din side. Det tok meg 4 år å bli masterskinner her. Det handler ikke bare om dine grafiske ferdigheter (som jeg ser du har)......det handler også din innsats som medlem av siten (å helpe andre i forumet f.eks.) Man bør også har lastet opp endel gratis skins her i tillegg.
Når det er sagt, så ønsker jeg deg lykke til med å selge dine skins......det er faktisk ikke så lett å tjene noe særlig gryn på GUI....tro meg, jeg har prøvd
Hilsen
Tim i Kristiansand
hei tim
kult og se ein norsk her 
har vel vert medlem siden 07 selv og har sett det meste så sikkert derfor eg hvet hvordan eg selv vil ha det.
men for og sei det heil ærlig så driter eg i selve forumet, vil bare lage ting eg ,
og etter å ha sotte så lenge eg har gjort med dette så er eg ikkje villig til og legge dette ut som noe pissemix på rote siden til wc 
en burde få lov og få en status på sitt verk her inne for det som kaldes skills, seier ikkje at eg har det, men det burde gå etter ferdigheret,
og ikkje diktaurisk som det er nå, masse av det andre skvipe som blir kaldt "master" som faktisk ikkje fortjener det ein gang,
men har nå skjønt at det master betteinelsen ikkje har noe mere betydning an et langvarig medlem for og produsere piss og vas for status og seer tall i forumet og glemmer og lage noe som faktisk fungerer i praksis
.
dette
burde bety mere en bare forum status og faktisk det som merket seier. men detter er bare min meining,
ikkje ute etter deg her altså
btw
du kan få det vist det såg ut som et skin du kan like. er ikkje heilt ferdig enda da men . litt test og feedback hadde vert fett
ser din desktop er blå fra før vist ikkje bilde er gamelt