You will receive an email within one business day
Stardock business days are:
Stardock Sales and Support are open Monday - Friday (9am-4pm EST). Every effort is made to respond to queries as quickly as possible, though emails sent after-hours and on weekends will generally not be seen until the following work day.
As it is still the weekend you will hear no earlier than tomorrow.
The order will be processed to check for fraud. This is for your protection.
I will attempt to make support aware of this tomorrow morning.
If you haven't done so already please contact - https://esupport.stardock.com/index.php?/Tickets/Submit
You will receive an automated ticket number. Do not send another request until hearing back from support so that your position in the queue is not reset.
Google Translation:
Stardock dias úteis são: Vendas e Suporte Stardock estão abertas de segunda - sexta-feira ( 09:00-16:00 EST). Todo esforço é feito para responder a consultas o mais rapidamente possível , embora enviou e-mails após o expediente e nos finais de semana geralmente não será visto até o seguinte dia de trabalho. Como ainda é o fim de semana você vai ouvir não antes de amanhã. O pedido será processado para verificar se há fraude. Isto é para sua proteção. Vou tentar fazer o apoio ciente desta amanhã de manhã . Se você não tiver feito isso por favor contacte - https://esupport.stardock.com/index.php?/Tickets/Submit Você receberá um número de bilhete automatizado. Não envie outra solicitação até ouvir as experiências de apoio para que a sua posição na fila não é reposto.