Stardock Closed for the Holidays
Jan 5, 2015 8:45

Stardock's offices will be closed in observance of the holiday season from December 19th until January 5th, 2015.

During this time there will be a delay in answering support tickets, so we ask for your patience during the holiday period.  While we will keep tabs on the tickets during the break, we will respond to them as quickly as possible upon our return.  

On behalf of the Stardock staff we wish you a happy holiday season and look forward to the new year!

Fehlende Dream Upload's

Fehlende Dream Upload's

By on March 18, 2013 6:23:01 AM from WinCustomize Forums WinCustomize Forums External Link

SGartsch

Join Date 11/2011
0

Morgen Winc. Team ich suche verzweifelt meine Upload's von Gestern wie kann ich sie finden da sie von euch nicht abgelehnt wurden und nicht in meinem Profil liegen gehe ich davon aus das sie angenommen wurden , aber ich kann sie halt nicht finden !

5 Replies
Search this post
Subscription Options

Reason for Karma (Optional)
Successfully updated karma reason!
March 18, 2013 10:44:33 AM from Sins of a Solar Empire Forums Sins of a Solar Empire Forums

ENGLISH TRANSLATION BELOW

Ich würde es mit English versuchen.... hat wohl mehr Erfolgsaussichten. Und etwas klarer mit mehr Details würde auch helfen.

Ich habe es jetzt mal für dich übersetzt:

Quoting ,

Morgen Winc. Team ich suche verzweifelt meine Upload's von Gestern wie kann ich sie finden da sie von euch nicht abgelehnt wurden und nicht in meinem Profil liegen gehe ich davon aus das sie angenommen wurden , aber ich kann sie halt nicht finden !

TRANSLATION:

Good morning WinCustomize team, I am desperately searching my yesterday uploads, how can I find them, since they were not rejected by you and they are not in my profile I assume that they were accepted, but I cannot find them!

END OF TRANSLATION

I am sorry, but the original text does not offer more information than the one I translated. 

March 18, 2013 10:50:25 AM from WinCustomize Forums WinCustomize Forums

I'm not sure of your rank since it doesn't show here, but I would guess that it's in moderation.

March 18, 2013 11:48:31 AM from WinCustomize Forums WinCustomize Forums

There was a rejection email sent this morning by a moderator explaining the reason.

Sign Up or Login and this ad disappears!
There are many great features available to you once you register. Sign Up for a free account and browse the forums without ads.
March 19, 2013 10:46:19 AM from WinCustomize Forums WinCustomize Forums

Aresiv ich danke dir für deine Übersetzung , im Anhang muss ich zu deiner Aussage leiter sagen ich bin einer der Alten DDR Troddel die nie Englisch erlernt haben !

Um es noch etwas genauer zu sagen, ich habe die E-Mail des Team's erhalten mit dem Link .

Doch kann ich auch wenn ich den Dream Namen : "Resort" von SGartsch  eingebe meine Datei im Dream Download Center nicht finden !

Ich nahm an das alle Upload's im Allgemeinen Center unter all den " Populären " und den " am Häufigsten " Dream's zu finden sei ?!

Irre ich mich da eventuell ?

Trotzdem Danke : S.G

March 19, 2013 11:49:05 AM from WinCustomize Forums WinCustomize Forums

Quoting Hankers,

There was a rejection email sent this morning by a moderator explaining the reason.

Google Translate (Google Ubersetzen):

Es war eine Absage E-Mail gesendet an diesem Morgen von einem Moderator erklärt den Grund.

Google translate: Use it.

Stardock Forums v1.0.0.0    #108432  walnut2   Server Load Time: 00:00:00.0000391   Page Render Time:

Home | About | Privacy | Upload Guidelines | Terms of Service | Help
WinCustomize © 2014 Stardock Corporation. All Rights Reserved.